kitty ville ;
Owner diary Affiliates Twitter Facebook Blogskin
good morning
Saturday 10 November 2012 • 18:30 • 0 teddybear
good morning to my readers ! hai :) sebelum tuu , cuba perhatikan blog aku . blog aku sudah bertukarr . owyeahhhhh ! berjaya habiskan edit blog ni -,-'' . penat tau edit blog ni . kena download lahhh . download blogskin banyak menyebabkan internet makin lambat . erkkk , takpa la . internet pun memang dah lambat . mula-mula buat tak jadi , code blogskin tak betul la . hish sabar jela . sekarang ni malam-malam suka hujan kan ? yeah hujan itu rahmat dari allah :) . tapi , hujan-hujan ni lah internet suka buat pasai . bila aku nak on internet ja , mula la nanti tulis macam ni "No internet access" . ish bengang pun ada . sampai satu jam aku tunggu -,-'' . em , sebenarnya aku teringin sangat nak belaja buat blogskin sendiri . teringin sangat-sangat ! aku ada tengok tutorial buat blogskin sendiri . perghh , agak merumitkan ! pening aku dibuatnya . macam-macam kena buat . kena buat tu , buat ni la . haih , macam-macam kena buat . susah sangat ! memandangkan cuti sekolah sudah bermula , dan aku ada banyak masa mungkin aku akan cuba kot . kalau buat blogskin sendiri mesti kena download tulisan yg cantik-cantik kan ? habis la ! internet akan makin lembab laaaaa ~ . hm , lambat lagikan nak bukak sekolah ? memang lambat laaa ==' . alaaaaa , aku nak jumpa kawan-kawan ! aku dah rindu kat ain dengan aliyah ^^ . heeeeeeeeeeee , tak sangka haritu last sekolah ain datanggg . kalau tak , aku sorang jelaaaa :/ . sebenarnya tujuan aku nak update blog ni sebab nak cerita kat korang pasai jiran aku ==' . em , jiran aku ni suka sangat kucing . sampai kucing dia banyak . errkkk , aku takberapa nak suka . kucing pun berak macam manusia jugak kan ? HAHA . haih , masa aku tengah sidai kain , aku dah bau taik kucing . huh , boleh pengsan aku ! tak tahan dengan bau tuuu . aku pun ada sense of smell , so boleh bau semua tuu ! eeeeee ! yekkkk! bila hujan lagi lahhh ! perghhh bau busuk gila baq hang ! ayoyo , macam mana la depa boleh tahan . nak termuntah pun adaaa >,< . em , mintak2 la jiran aku tak baca entry ni dan tak jumpa blog aku . kalau depa tahu , mesti depa terasa . tapi , aku cakap benda betul :)


PASTFUTURE
Hello
Hi *wave hand* welcome to my bloggie. Do follow my bloggie. Before talking, Please connect the tongue to the brain! Leave your footprints here

Shout here

Spread Your Words Here
be nice ♡

Memory
  • untitled
  • jyeahh !
  • bengang
  • alahai
  • rasa sunyi
  • today was such a boring day
  • Kewujudan Langsuir
  • assalamualaikum
  • haihhh -,-'
  • i just hate him

  • Big Clap
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome