kitty ville ;
Owner diary Affiliates Twitter Facebook Blogskin
jyeahh !
Sunday 21 October 2012 • 23:21 • 0 teddybear
hai hai , akhirnya siap juga edit blog ni . nampak tak perubahan blogg aku ni ? sudah bertukar. apa pendapat korang?  . okay tak ? cantik tak ? kalau tak cantik , sokayy . tak marah pun . penat tau tak edit blog ni . menyusahkan pun ada . ingat malas nak edit , tapi dah boringg tengok . sooo , hari ni aku tak pergi sekolah. thanks mak sebab bagi adik cuti hari ni , hihihihi . edit blog mengambil masa yang agak lama . pedih mata aku duk hadap laptop ni berjam-jam . hari ni aku malas pergi sekolah . duk rumah edit blog lagi bagus . alaaaa , hari ni ja tak pergi sekolah sebab touching dengan kawan . ish hangpa ni bukan nak pujuk aku !  esok aku pergi laaa sekolah k . bosan pulak duk rumah sorang-sorang ni . errr , esok pergi sekolah kena belaja lagi ke ? ala cikgu maths ni , kalau boleh hari-hari dia nak ajarrrr ! gurrr. cikgu nak ajar maths form 4 punyaa . err baguss lah untuk aku . malas pun ada .

thats all for today . sakit kepala , nak makan
p/s : hari ni hari isnin 22/10 bukan 21/10 .  abaikan tarikh dekat atas tuu okay . blog ni cacat sikit .


PASTFUTURE
Hello
Hi *wave hand* welcome to my bloggie. Do follow my bloggie. Before talking, Please connect the tongue to the brain! Leave your footprints here

Shout here

Spread Your Words Here
be nice ♡

Memory
  • bengang
  • alahai
  • rasa sunyi
  • today was such a boring day
  • Kewujudan Langsuir
  • assalamualaikum
  • haihhh -,-'
  • i just hate him
  • bosan :(
  • new bloggie

  • Big Clap
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome