kitty ville ;
Owner diary Affiliates Twitter Facebook Blogskin
i just hate him
Monday 3 September 2012 • 00:31 • 0 teddybear
bosan gilaa pi sekolah , tapi lebih bosan kalau duduk kat rumah :) . pi sekolah asyik-2 tengok muka budak bajet pandai tuhh . phuiii , menyampah aku . kenapa lah aku sama kelas dengan diaa ? start dari form 2 lagi aku sama kelas dengan dia . aku rela masuk kelas kedua daripada tengok muka dia . I JUST HATE HIM dan i don't know why . mungkin sebab perangai dia tuh , membuatkan satu kelas tak suka kawan dengan diaa termasuk aku  . HAHA . lepas ni satu kelas tak boleh cakap/kutuk dia dah , nanti ckgu marah . kitorang bukan kutuk dia , kitorang cakap benda betul . perangai hang yang gila kuasa menyebabkan satu kelas tak suka hang ;p

p/s : sorry blog ni tak selalu update buat masa sekarang kerana saya busy preparing for pmr . exam dah nak dekat . argghh . terpaksa lah study demi masa hadapan ;)

kbyee ^^



PASTFUTURE
Hello
Hi *wave hand* welcome to my bloggie. Do follow my bloggie. Before talking, Please connect the tongue to the brain! Leave your footprints here

Shout here

Spread Your Words Here
be nice ♡

Memory
  • bosan :(
  • new bloggie

  • Big Clap
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome