kitty ville ;
Owner diary Affiliates Twitter Facebook Blogskin
assalamualaikum
Thursday 13 September 2012 • 04:08 • 0 teddybear
hai hai , hari ni pun bosan jugak . hari-2 hidupp aku bosan . HEHE 
selepas balik sekolah macam biasa , tukar baju . makan , daydream
lepass makan , tengok tv . then , buat homework yang belambak tuhh .
cikgu bagi 5 essay kena buat , aku baru 3 ja . esok sambung balik
hari ni ad motivasi pecutan akhir pmr . pmr lagi 20 lebih hari lagi . haa ?
cepat nyaaaaa masa berlalu . aku tak sedar -,- 
pmr kali ni aku kena buat elok-2 . takmau buat main-2 macam trial hari tu . 
markah tak seberapa masa trial . tension + kecewa masa tu sebab tu markah trial ak macam apa ja .
HAHAHA . i promise i won't do that again . ak taknak cari masalah dah . 
cukuplah hati aku disakiti oleh manusia yang tak berguna tuu . err ,
aku dah tak kesah pun okay ? easy come , easy go thats just how we live ;)
aku bahagia tanpa hang . 

kalau ak tak dapat banyak A sekali pun , at least aku try and apa yang penting aku sudah usaha yang sebaik mungkin . emm , i guess thats all for todayy .


PASTFUTURE
Hello
Hi *wave hand* welcome to my bloggie. Do follow my bloggie. Before talking, Please connect the tongue to the brain! Leave your footprints here

Shout here

Spread Your Words Here
be nice ♡

Memory
  • haihhh -,-'
  • i just hate him
  • bosan :(
  • new bloggie

  • Big Clap
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome