kitty ville ;
Owner diary Affiliates Twitter Facebook Blogskin
alahai
Monday 15 October 2012 • 05:18 • 0 teddybear
hai hai ahhhh ~ leganyaa dah habis exam . apa-2 pun aku dah cuba sedaya udaya menjawab soalan dengan sebaik-baiknyaa . hehe . puas hari ni tidur tiada sesiapa yang menganggu aku sampai tertidur dengan baju sekolah , balik-2 terus tidurr lupa nak salin baju . lepas abis exam ni , ak taktau nak buat ap dah . nak buat pa ? yeay esok takpayah pergi sekolah , ada exam cina/tamil dan sebagainya . aku tak ambik :P . well , mulai dari sekarang , aku nak jadi baik . aku tanak ganggu depa dah baik tak aku ? haha perasan ja aku ni . Tadi , kakak cakap dia ada sembang dengan bf dia pasal aku . hummm , pasal laki tuhh . kakak kata arip(bf kakak) cakap aku ni tak serik-2 lagi . hummm .  betul juga kata arip yang aku ni tak serik-serik lagi . tu lah aku suka sangat cari masalah . bila dah kena nanti mulalah , aku menangis macam orang BODOH taksuka , hati rasa sakit . tiada sapa boleh mengubati . habis tuu , apa yang aku boleh buat ? aku juga berhak bahagia . aku taksuka bila kena **** . kesian aku , tulah percaya orang sangat ! kan dah jadi macam ni . lepas jadi macam dulu , aku malas dan fed up dengan semua yg telah berlaku . dah lah aku taknak fikir pasal semua tu ! buat apa nak ingat benda yang dah lepas . semua tu tak penting ~ BYE http://www.emocutez.com

 -nobody deserves to be cheated on -


PASTFUTURE
Hello
Hi *wave hand* welcome to my bloggie. Do follow my bloggie. Before talking, Please connect the tongue to the brain! Leave your footprints here

Shout here

Spread Your Words Here
be nice ♡

Memory
  • rasa sunyi
  • today was such a boring day
  • Kewujudan Langsuir
  • assalamualaikum
  • haihhh -,-'
  • i just hate him
  • bosan :(
  • new bloggie

  • Big Clap
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome