kitty ville ;
Owner diary Affiliates Twitter Facebook Blogskin
T I R E D
Sunday 2 December 2012 • 21:42 • 0 teddybear
Hai dan selamat petang ^^ . dah pukul 1 , dah kira petang lah kan ? Hihi . so , selesai sudah kenduri . damn ,  penat gilaa habaq hang -,-' macam-macam kena buat . actually , banyak benda nak story . banyak eh ? tak la banyak sangat . well , kenduri berjalan dengan lancar . paksu dah kawin . owyeah , alhamdulillah kawin jugak paksu  aku tuu .

Tapi , banyak benda kena buat . first of all , kena layan orang yang datang kenduri and bagi bunga telur , gula-gula kat budak-budak . Then , lepas mak ambik alih kerja aku , aku tolong isi air banyak-banyak supaya orang yang datang kenduri senang nak ambik . erkk , aku sorang-sorang ja yang buat benda tuu . saudara-mara yang lain entah mengapa tidak mahu menolong =..= aku lah angkat gelas yang belambak yang telah dibasuh oleh kakak dan kawan-kawannya letak atas meja . nanti kalau takda aku , orang tak minum la jawabnya , kesian kakak dengan kawan dia . mesti penatkan ? tapi , apa-apa pun hangpa dah upah tahu . Gheee ~ .

Uruskan benda tu , sememangnya memenatkan . tapi takpa , paksu aku yang kawin . takkan tak tolong kott . sekarang petang-petang selalu hujan . so , petang masa kenduri tu pun tengah hujan lah . yeah , aku dibasahi oleh hujan sampai rambut aku pun dah kering . saudara-mara lain boleh pulak karok tengah hujan-hujan ni . haha , aku segan lah kalau nak karok-karok ni :P . kaki lenguh , tumit aku sakit , sakit kepala pun ada . haih , macam-macam betul lah aku ni . bayangkan lah aku berdiri start pukul 12.30 sampai pukul 5 . waduh , sakit kaki ! duduk pun sekejap ja . kasut kesayangan aku pun basah dan kaki aku pun jadi lembap sebab hujan . Ahaks !

ehem , aku nak story something ni but sebelum tu aku nak bagi warning , jangan baca entry ni semasa tengah makan , ia agak mengelikan dan membuatkan orang nak termuntah dan terbayang-bayang ! HAHA xD . cerita ini bermula ...

semasa aku tengah isi air dalam gelas , tiba-tiba aku nak terkucil . so , aku bergegas berlari secepat yang mungkin sehinggakan aku nak tergelincir depan org . nasib baik tak terlentang tang situ jugak ==' .  pegi jamban then ,aku bukak pintu .*bilik air banyak orng masuk . cuba teka aku nampak apa ? aku nampak taik yg tk flush . hoi , anak siapa yg berak tuh ?!!
k , aku tersentap bila nampak erkkk . ee , geli lah . haih , malang sungguh nasib aku tengok tuuu . geli dan phobia pun ada . -,-''

-paksu dgn isterinya -
selamat pengantin baru ! ^_^



PASTFUTURE
Hello
Hi *wave hand* welcome to my bloggie. Do follow my bloggie. Before talking, Please connect the tongue to the brain! Leave your footprints here

Shout here

Spread Your Words Here
be nice ♡

Memory
  • miss my bloggie
  • Nabila Medan's Giveaway
  • tertekan
  • adik dah balik
  • stomach ache
  • good morning
  • untitled
  • jyeahh !
  • bengang
  • alahai

  • Big Clap
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome