kitty ville ;
Owner diary Affiliates Twitter Facebook Blogskin
tertekan
Sunday 18 November 2012 • 06:15 • 0 teddybear
Hai and Hello to everyoneeee . Actually , aku malas nak update . aku malas nak taip . hehe , hari ni cuaca sangat baik . yeayy , petang tadi hujan . alhamdulillah hujan jugak akhirnyaaaa . kalau tak sebelum ni asyik panas ja kan . errkkk , hari ni dan hari tu sangat tertekan . hari ni , pagi-2 perut aku dah buat hal . aisyy ! tertekan betul . tak cukup tidur pun ada . sebab aku terjaga dari tidurr , sakit perut punya pasal lahh  . tiba-tiba ja sakit perut , mungkin makanan yang aku makan kat kenduri tu kot . takkan kot ? ishhh . so , hari tu aku ada pegi kenduri . mula-2 ingatkan tak mau pegi . tapi kesian pulak kalau mak pegi sorang-sorang . last-2 semua pegi termasuk aku  . bila dah sampai , apa lagi cari makanan lah . tujuan aku pegi kenduri sebab makan ja okay ? hehe . hish apa lah aku ni , makan ja tau . then , bila dah sampai tu , aku salam lah sorang perempuan ni . mula-2 ingatkan takmau salam tadi . kena salam lah kan , kang nanti orang cakap aku ni kurang ajar pulak . nanti ada lah pulak orang cakap aku ni tak reti hormat orang yang lebih tua daripada aku  . aku pun salam lah semua orang yang ada kat situ termasuk perempuan tuu . aku salam terpaksa okay ? muka tu dah lah sombong . bitch please , jangan nak sombong sangat boleh tak ? meluat tau aku tengok muka hang  kalau ikutkan hati , aku tak ingin pun nak salam dengan hang . tak hadapp pun lah k . muka tu senyum lah sikit , susah ka nak senyum ? . ni tak , muka tu asyik macam tak puas hati ja . penampaq nak ? . masa aku nak balik ja , aku salam perempuan tua itu . terpaksa salam . mula-2 aku datangg , aku tak salam pun dengan dia . ishh , aku hulur tangan kat dia untuk salam , perempuan tua yang tak sedar diri tu boleh pulak buat taktau . pasai pi kat hang lah . aku terus pi makan . orang macam tu takbole bagi muka  .

setakat ni saja untuk hari ni , byeee
GOOD NIGHT


PASTFUTURE
Hello
Hi *wave hand* welcome to my bloggie. Do follow my bloggie. Before talking, Please connect the tongue to the brain! Leave your footprints here

Shout here

Spread Your Words Here
be nice ♡

Memory
  • adik dah balik
  • stomach ache
  • good morning
  • untitled
  • jyeahh !
  • bengang
  • alahai
  • rasa sunyi
  • today was such a boring day
  • Kewujudan Langsuir

  • Big Clap
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome