kitty ville ;
Owner diary Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Bukit Larut
Monday 11 February 2013 • 16:34 • 0 teddybear
 *sabtu harituu , ain ada call ..

ain : hello assalamualaikum  , fairuz ada ?
aku : wsalam , ni aku laaa .
ain : esok hang busy tak ?
aku : tak pun . awat ?
ain : jom pi bukit larut nak ?
aku : haaa nak nak !
ain : aku mai ambik hg kt rumah pukul 8 pagi tau
aku : okay .

heeee pukul 7 hari ahad tuu , aku dah bangun . siap2 semua . tunggu ain dengan kak ya datang pukul 8. eh tk datang lagi pun depa ni ? depa datang pukul 8.30 pg . haih , apa lah ain ni . Then , kitaorang ambik syafiqah . sampai bukit larut pukul 9 pagi . sampai2 kt sana , muka excited . lamanya tk pi bukit larut  ni ^^ . mula2 ingatkan tknak mendaki sampai habis . last2 , kitaorang mendaki smpai ke puncak . perghh , penat gilaaaaa . dah la jalan kaki.

kitaorang banyak guna shortcut sebab nak cepat sikit . err , seriously aku tak suka tapi syafiqah suka sangat . grrr . aku takut jatuh k ><'' hampir2 nak tergelincir , nasib baik ada pokok . haha kan dah terpeluk pokok tuu masa nk tergelincir tuuuu -,-'' . naik guna shortcut smpai tk sedar yg ada pacat hisap darahku . tk sedar pun . tgok kt tangan aku ada darah meleleh sikit .

okay dah smpai ke pncak , nak makan kt sana . lapaq gilaaaaaaa ! haha . kaki pun dah lenguh . orang cakap  tempat makan kat atas lagi sikit . erk ? kaki dah lenguh ni . lepas tu , kitaorang ambik kputusan lepas habis turun nanti baru makan kat kedai makanan lain . huh , sabar jelaaa ~ lepas dah habis turun tu , kitaorang duduk sat , rehat jap . minum2 dulu . kitaorang pi makan kt wan seafood tuu . errr makan nasi ayam . actually tak sedap mana pun . tapi perut aku ni dah lapaq gilaa , hentam jela makanan apa pun . tk kisah janji perut aku kenyang :P

sampai rumah pukul 7 malam . hihi , hantar syafiqah dulu . kesian syafiqah mesti kena marah dengan abang dia tu . masa kitaorng kt bukit larut pun , abang dia duk call suruh balik cepat . grrr >,< . thanks ye kak ya sebab ambik fairuz kt rumah *rasa mcam aku ni menyusahkn org je . hihihi xD . masa nak balik tu ain ada tanya aku menyesal tk ikut dia pi bukit larut . weh ain , aku tk menyesal lahh . memang la kaki ni lenguh tapi best pi dengan hangpa semua . bukan selalu keluar :-)

sepatutnya hari ahad haritu lepas balik , nak update tapi kaki ni lenguh sangat and malam tu aku demam tak jadi lah nak update . hari ni baru kaki dah okay , dah tak lenguh sangat ^^


PASTFUTURE
Hello
Hi *wave hand* welcome to my bloggie. Do follow my bloggie. Before talking, Please connect the tongue to the brain! Leave your footprints here

Shout here

Spread Your Words Here
be nice ♡

Memory
  • Random Giveaway by LS
  • Segmen : Lagu Favourite saya by Leeyana Amzar
  • Segmen Menang RM 200 by Putry Mirah
  • either i'm bored or i'm too lazy to do anything else
  • terdesak xD
  • Caera First Giveaway
  • contest blog paling cantik 2013
  • Wordless Thursday
  • Ina 1st Giveaway
  • Saturdayy

  • Big Clap
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome