kitty ville ;
Owner diary Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Wordless Thursday
Thursday 10 January 2013 • 01:13 • 0 teddybear
Hello koranggg ~ . haihhh , hari ni hari paling malang bagi aku . malang tidak berbau . kan best kalau malang tu berbau , boleh jugak aku tahu hari khamis , hari yg malang .err , nak cerita ke tak eh ? ahhh , cerita jelaa . ni blog aku . aku punya suka lah :P . setiap hari khamis ada pj , yeah aku suka pj , aku selalu rajin bawa baju pj . tapi kan , hari ni aku tak bawa seluar tracksuit untuk pj . oh no ! macam mana aku boleh lupaaa ni ? adakah ni sebab  semalam buat homework add maths sampai otak pun runsing , fikir nak cari jawapan . hm , actually semalam aku dah letak baju dalam beg dah , tapi malam semalam baru aku masuk kat seluar sekali dalam beg aku tuu

Then , pagi ni kat sekolah , sebelum perhimpunan aku bukak beg aku . lepas tu , check ada bawak tak baju pj . ohhh tidakkkkk ! aku bawak baju ja ! ishhh ! seluar lupa nak bawak !! takkan nak main pj dengan pakai t-shirt pj dengan kain sekolah kut ? haih sedih betul . semalam ikutkan dah nak letak sekali seluar tu dalam beg aku . tapi , aku terlupa nak letak , aku pi tengok tv sampai lupa . lepas tu , terus tertidurr . hisyy ! geramnyaaaa . waktu pj , kena main jugak laaa volleyball tu walaupun dengan baju kurung . huh , muslimah tak aku ? lompat2 guna skipping rope tu dgn sekali baju kurung . HAHA hampeh betul -..-'

bukannya sengaja tak bawak . ni lah first time aku lupa nak bwak dan ni kali terakhir aku lupa bawak baju k . selama ni , tak pernah lupa . selalu ja bwakk .  heee sudah2 lah tu memalukan diri aku ni . HAHA , cerita pasal lain pulak lahh . err , add maths ? eee bencinyaaaa . nak sukakan add maths memang payah laa, tak boleh lah nak cintakan add maths . dear add maths , sorry i cant love you ,i hate you . add maths suka buat aku pening kepalaaa . setiap masalah pasti ada jalan penyelesaian kan ? tapi kenapa bila buat add maths , aku rasa macam takdak jalan penyelesaian hah ?!




PASTFUTURE
Hello
Hi *wave hand* welcome to my bloggie. Do follow my bloggie. Before talking, Please connect the tongue to the brain! Leave your footprints here

Shout here

Spread Your Words Here
be nice ♡

Memory
  • Ina 1st Giveaway
  • Saturdayy
  • BYE 2012 , HELLO 2013
  • Segmen up follower dengan sepantas kilat II
  • 5 jenis lelaki yg anda patut putuskan hubungan
  • Blog bertukar wajah
  • Segmen : Aku ini Seorang Blogger
  • SCHOOL
  • alone again . hehe xD
  • Tafsiran mimpi dalam islam

  • Big Clap
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome