kitty ville ;
Owner diary Affiliates Twitter Facebook Blogskin
SCHOOL
Tuesday 25 December 2012 • 02:31 • 0 teddybear
heyheyyyyyy , bosannya hari ni ! tadi pi jalan-jalan . erkkk actually sungguh membosankan dan mengecewakan . ish , malas laaa nak cerita pasal tuuuu . kecewa *tsk tsk , HAHAHA xD . haih , cepat lah sekolah . tak lama lagi nak bukak sekolah dah kan ? alaaaaaaaa , kalau bolee esok aku nak pi sekolah . takkan kot ? satg aku sorang ja kat sekolah tuu . bosan gilaaaaaa nak rumah ni . untungggg lah orang yg tengah bercuti tuuu . aku holiday kat rumah ja T.T , cedih betul . duduk rumah pun , kerja aku tidurrr ja . sampai kakak aku pun marah aku sebab aku selalu tidur petang dan tidur berjam-jam . bukan aku tak nak bangun , tapi kalau aku bangun sekali pun , apa aku nak buat ? tengok tv ? tv yg tengok aku :P . bukak blog ? em , kadang2 bosan -,-'' . yeay , bukak sekolah ni boleh jumpa kawan . err , mesti lain2 kelas nanti . hukhuk , jangan lah lain2 kelas . aku nak kelas dgn chandini , ain ! nak jugak ! tak kiraa ! *hentak kaki*


sooooooooooo , tahun depan aku ada jawatan baru !! yes ! pengerusi pilih aku jadi naib ketua maklumat ! sebelum ni jadi pengawas pusat sumber yg biasa sahaja . yes yes yes ! bukan senang nak dapat , selalu nya cina ja dapat . melayu susah . dekat sekolah pngawas pusat sumber , melayuu ada 2 orang ja . termasuk aku . hihi , india pun tak banyak . cina pulak ? banyak sangat :')) . masa pengerusi umum kan jawatan naib ketua maklumat , nama aku pun diorang tak reti nak sebut . pasaipa ek ? kebanyakkan cina dlm kelas ak dulu pun tak reti nak sebut . diorang sebut fai sja , ruz dah tak reti sebut =='' . kadang2 depa susah sgt nak sebut nama aku , depa panggil ak nur ja . er ? haha xD . untuk tahun 2013 , tahun depan , aku taknak ustaz burha***** ajar agama ! aku nak ustazah yg dulu k . ustaz tuu tak suka ! malas laaa nak bagitahu kenapa aku tak suka . nanti kalau dia terjumpa entry ni , merajuk 3 tahun satgi . hahaha , ngada ja lebih :P




PASTFUTURE
Hello
Hi *wave hand* welcome to my bloggie. Do follow my bloggie. Before talking, Please connect the tongue to the brain! Leave your footprints here

Shout here

Spread Your Words Here
be nice ♡

Memory
  • alone again . hehe xD
  • Tafsiran mimpi dalam islam
  • LiesAzemi first Giveaway
  • Alone
  • contest header/blog comel
  • jiran yg sombong
  • Year End Giveaway By Cik Bunny
  • T I R E D
  • miss my bloggie
  • Nabila Medan's Giveaway

  • Big Clap
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome