kitty ville ;
Owner diary Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Alone
Wednesday 12 December 2012 • 20:30 • 0 teddybear

Hai . selamat tengahari :) err , apa kena mengena gambar atas ni dengan title hari ni ? -,-
heee , saja ja letak gambar moustache . well , hari ni aku sorang2 saja yang duduk kat rumah .
semua orang pegi kerja termasuk kakak aku . hm , adik aku pulak ada kat rumah tok .
ish , boring gilaaa . cuti sekolah ni membosankan . hari2 aku buat benda yg sama . 
arghh , cepat lah bukak sekolah ! rindu nak belaja . ceh haha :P
pagi tadi bangun agak awal , tapi aku pegi tidur balik . then, kakak gerak aku suruh bangun teman dia siap2 pegi kerja . errkk , lepas kakak dah pegi keja tinggal lah sorang diri di rumah ni .
*tsk tsk tsk . hm HAHA xD
well , duduk rumah sorang2 ni , memang sunyi lah . semua orang busy . lebih baik aku kemas rumah daripada aku tidurr and goyang kaki ja . start dari pagi tadi , semua benda aku dah buat and kemas .
baju yg dah basuh , aku dah sidai . err , rutin harian aku setiap hari . bangun pagi , makan dan terus sidai kain . grr hew hew . bilik pun aku dah kemas , rumah pun aku dah sapu . kain tuala mandi pun dah basuh . 
baju aku lipat sikit ja , tak habis pun . penat lah lipat kain ni . *baru lipat sikit dah penat , belum lipat semua lagi ! heeee . nanti petang lah aku sambung :P 
ehem , lepas ni aku nak buat apa pulak ? semua dah buat kecuali lipat kain lah :P
takkan nak tidur ? makan ? tak lapar lagi . tengok tv ? erk ? takde movie yg best ka school holiday ni ?
yang ada pun selalu crita dongeng indon . tak berminat nak tengok k .

Roses are red , i have a phone . Nobody texts me , forever alone . *xoxo


PASTFUTURE
Hello
Hi *wave hand* welcome to my bloggie. Do follow my bloggie. Before talking, Please connect the tongue to the brain! Leave your footprints here

Shout here

Spread Your Words Here
be nice ♡

Memory
  • contest header/blog comel
  • jiran yg sombong
  • Year End Giveaway By Cik Bunny
  • T I R E D
  • miss my bloggie
  • Nabila Medan's Giveaway
  • tertekan
  • adik dah balik
  • stomach ache
  • good morning

  • Big Clap
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome