kitty ville ;
Owner diary Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Saturdayy
Friday 4 January 2013 • 17:01 • 0 teddybear
Hai , goodmorning ! :') hari ni bangun awal . hehee , miss my bloggg ! yeah . terasa lama tak update dengan follow orang . eh yg dah follow tu , sorry la lambat nak follow . sejak dah bukak sekolah ni , takde masa nak bukak . busyy dengan homework :') Hari ni , hari sabtu kan ? so ada lah masa nak update blog kesayangan ni :*

hari pertama bukak sekolah , dah mula blaja add maths . Ishh errr , cikgu tua kerepot yg ajr kelas kami . bytheway , aku sama kelas dengan ain dan manishah ! yessss :DD . tapi tapi , chandini masuk kelas sc1 . aku dengan ain sc2 :(( takpa lah , waktu rehat kita boleh jumpa . heeee

masuk kelas sc ada pilihan , sama ada nak bio or akaun . err ? aku ambik bio jelaaa . ckgu cakap bio susah dan kena banyak hafal . ckgu kata lebih fikir dulu sebelum buat keputusan .tapi , antara bio dengan akaun , aku lebih minat biology . aku pun cakap kt ain dengan manishah jangan ikut aku ambik bio , kot nanti hangpa yg menyesal . ain dengan manishah duk pening nak ambik apa . mula2 manishah masuk kelas akaun , last2 masuk balik kelas bio :) dalam kelas tak banyak orang dah lepas ni . sebab ramai orang nak tukar kelas v1 . semua pakat nak serbu kelas v1 . lama2 kelas tu sesak satgi :b



PASTFUTURE
Hello
Hi *wave hand* welcome to my bloggie. Do follow my bloggie. Before talking, Please connect the tongue to the brain! Leave your footprints here

Shout here

Spread Your Words Here
be nice ♡

Memory
  • BYE 2012 , HELLO 2013
  • Segmen up follower dengan sepantas kilat II
  • 5 jenis lelaki yg anda patut putuskan hubungan
  • Blog bertukar wajah
  • Segmen : Aku ini Seorang Blogger
  • SCHOOL
  • alone again . hehe xD
  • Tafsiran mimpi dalam islam
  • LiesAzemi first Giveaway
  • Alone

  • Big Clap
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome