kitty ville ;
Owner diary Affiliates Twitter Facebook Blogskin
terdesak xD
Wednesday 16 January 2013 • 23:23 • 0 teddybear
Heyhey . Hello everyoneee :') *blurppp . hehe baru lepas makan . alhamdulillah kenyang dah ^^ . waktu maths tadi memang terdesak gilaaa lah . terdesak meniru jawapan maths budak cina dalam kelas . kawan2 semua pakat nak tiruu  . HAHA termasuk aku . tapi , ada setengah aku dah siapkan . at least , aku tahu lah macm mana nak dapat jawapan homework maths tadi . cuma tadi dalam keadaan yg terdesak ja . waktu maths tadi , lepas ckgu habis ajar . then , ckgu suruh terus buat hmwork yg ckgu bagi dan sebelum balik jugak ckgu suruh hantar . what ? haaa mana sempat . eh , budak cina sempat pulak buat . err , depa kalau maths , depa lah paling pandai dlm kelas aku . waktu maths sebelum rehat , maknanya lepas tu rehat laaaa . tapi , aku tk rehat pun dengn tk msuk pusat sumber pun tadi , nasib baik takda tugass mcm dulu . skrg dah ad jawatan baru . ehem2 :P . harap2 pngws lain tak prsan aku yg aku tk msuk psat smber tadi . grrr lapaqq gilaa masa tuu . bukannya aku boleh tahan lapaq . soo , budak dlm kelas yg blum habiskn maths tuu pun buat la masa waktu rehat dlam kelas pulak tuu . alaaaa , masa tengah meniru tuu , ada ja orang kacau suruh keluar dari kelas . orang yg mengacau kami meniru tuu  , PENGAWAS lahh ! eeee geramnyaaa aku . cuba kalau depa dlm situasi kitaorang . mesti cuak kan dgn ckgu maths kitaorang ckgu disiplin .ketaq lutut akuuu  , but sometimes dia baik dgn klas kami walaupun dia garang :')

waktu bi pulakk ckgu bagi essay , suruh siapkan hari ni jugak . err frust nya aku . dah lah lapaq , otak pun tak boleh nak berfungsi . lapaq punya pasai . haha ^^ . klau tengah lapaq , idea takdak ahhh . last2 , ckgu kata suruh hantar esok . buat susah payah je aku kelam kabut buat essay bagi siap . grrr . em , setakat ni ja kot ? okayyy byeeeee :*


PASTFUTURE
Hello
Hi *wave hand* welcome to my bloggie. Do follow my bloggie. Before talking, Please connect the tongue to the brain! Leave your footprints here

Shout here

Spread Your Words Here
be nice ♡

Memory
  • Caera First Giveaway
  • contest blog paling cantik 2013
  • Wordless Thursday
  • Ina 1st Giveaway
  • Saturdayy
  • BYE 2012 , HELLO 2013
  • Segmen up follower dengan sepantas kilat II
  • 5 jenis lelaki yg anda patut putuskan hubungan
  • Blog bertukar wajah
  • Segmen : Aku ini Seorang Blogger

  • Big Clap
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome