kitty ville ;
Owner diary Affiliates Twitter Facebook Blogskin
title ? entah la
Wednesday 13 March 2013 • 07:27 • 1 teddybear

ohoi hoi ~ hye assalamuaikum :*
Asyik2 update join GA je aku ni . takpa lah , hari ni aku update pasal lain pulak ye .
*gambar di atas tkde kena mengena pun , saja ja buh gmbar tu .
hari penat , penat perah otak selama 3 hari yg lepas . ohh legaaa nya dah habis ujian .
erkk ? ujian bulanan ja pun . semua lulus ke ? cuba teka ? 
mesti la ada yang gagal  -,- . add maths gagal teruk gilaaa . malu lah nak habaq . 
biar aku sorang saja tau markah aku :P rahsia okay !
ada yg belum cikgu bagi markah lagi . ckgu sejarah ada kata kt kelas aku , nanti pembetulan kena buat 10 kali . WTH ? haaa ? ni mesti cikgu marah terukk gila kt kelas aku . mencarut habis jawab ktas sejrah .
entah apa yg aku merapu . seriously , bagi aku sejrah  susah nak mampuih . 

yeay , blog sekali lagi tukar skin . blog pun kena lah tukar jugak . alaaa macam kita tukar baju . dah lama mesti lah ada rasa jemu . lagu dlam blog rasa taktau nak letak lagu apa . kang aku letak lagu india satgi , semua org tk nk jenguk blog aku dahhh -,-''
so , contest blog paling cantik tu , aku dapat saguhati . dapat topup 20 ringgit ^^ 
Kira okay lah tuu , walaupun tk dpt tempat pertama . terpilih la jugak dpt saguhati blog aku ni yg tk seberapa   

k bye . GOOD NIGHT , SLEEP TIGHT 





PASTFUTURE
Hello
Hi *wave hand* welcome to my bloggie. Do follow my bloggie. Before talking, Please connect the tongue to the brain! Leave your footprints here

Shout here

Spread Your Words Here
be nice ♡

Memory
  • Segmen: Tambah follower dengan pantas!!* tanpa blo...
  • 1st Short Giveaway by Nana
  • Contest blog comel
  • 1st Giveaway Ibu Amirul
  • First Giveaway By Wawa Rosli
  • Bukit Larut
  • Random Giveaway by LS
  • Segmen : Lagu Favourite saya by Leeyana Amzar
  • Segmen Menang RM 200 by Putry Mirah
  • either i'm bored or i'm too lazy to do anything else

  • Big Clap
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome